Kız Arkadaşımı Kayalıklarda Siktim

Selamlar arkadaşlar ben Serkan, sizlere aşık olduğum kaşar kız arkadaşımı nasıl sikitiğimi anlatıcam, aslında bunu anlatmazdım ama tam bir kaşar olduğunu öğrendikten sonra ona karşı hiçbir saygım kalmadı bu yüzden anlatmak istiyorum en azından sizler de zevk alarak okuyabilirsiniz. Özel bir üniversite okuyorum, bu kız ile tanışmam biraz değişik olmuştu o da beni seven bir kız vardı benim istemediğim bu ise onun en yakın arkadaşıydı, biz bir şekilde tanışmıştık hoşlanmıştık bir birimizden, bu şekilde ilişkimiz yürüyordu. Benim çok Samimi bir arkadaşım daha vardı bununla birlikte bu kızın en yakın arkadaşını da kendine ayarlamıştı. Dört kişi takılıyorduk hem arkadaşta arabada vardı rahatça takılıyorduk bu yüzden neyse oda sinemada müdür yardımcısı daha yeni aşk acısından kurtulmaya çalışıyor ona ayarladığımız kızda tam bir orospu bunu biliyorduk neyse sikecektik bunları bu yüzden yer arıyorduk. Aradan zaman geçti buluşmak istedik arkadaşın yanına gittik işten istediği zaman çıkabiliyordu. Erken çıktı onun sevdiği kızda oradaydı nispet yapıyordu hem, oradan çıktık öncelikle yemek yedik sonrasında sahile gittik orada kuytu köşelerden biri vardı orada takılacak daha önce siktiğim bir kız vardı aynı yerde bunu da sikecektim. İşte yaklaştık oraya arabayı falan parkettik gittik biz önce oturuyorduk sonra kayalıklara doğru ilerledik, diğerleri sahilde kaldı onlara orada sevişmişler arkadaşım ona sakso falan çektirmiş. Biz de sahilden yürüdük kayalıklara gittik orada başladık önce sevişmeye zaten çok rahat çıkacak bir şey giymişti çıkardım onu benim pantolonuda o indirdi başladı bana sakso çekmeye bende zenci gibiyimdir. Sikim oldukça uzundur hoşuna gitti tabi kaşarın vakumluyordu adeta, bu şekilde devam ediyordu onu kayalıklara doğru yatırdım bakire olduğu sanıyordum bu yüzden arkadan götüne girdim çok acıdığı belliydi deliriyordu ben sokunca inlemeleri beni daha fazla gaza getiriyordu. Daha sert vuruyordum ben, sonrasında içime gir demeye başladı biraz düşündüm sonra bir şey olmaz deyip çıkardım götünden amına doğru soktum sikimin kafasını çok acıdığı belliydi arkadan soktuğum için, onu orada bağırta bağırta siktim sonrasında ise ayrılmıştık bahaneler bulmuştu.

You may also like...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir